17:21

Kan inte klockan bli halv sju får då ska vi ses för att handla godis och mat :)
Försej är det bra att det inte är dags än för jag måste sminka mig och byta om. Sen sist så har jag inte gjort så mkt, ätit lunch sen var pappa här så jag lagade hans knapp på jackan och sen så tittade vi på tv. Sen skulle han förbi en kompis och fika innan han var tvungen att åka på match han lag har match idag (han är tränare). Hoppas dom vinner!

Vet ni vad det är på tv, jo The Hills så det måste jag se innan jag sminkar mig. Men det är lungt för håret är klart bara sminka mig och byta om det hinner jag på en halvtimme!

Nä nu är reklam slut så tv:n kallar. Hörs innan jag går annars när jag kommer hem.

XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback