14 Januari

Tjo hej! Idag var jag uppe vid åtta tiden för att få lite leverans av mat, haha! Snäll pappa man har, maten är från hans tjejs café så nu har jag massa goda pajer och lasanger. Fick även kycklingsallad men den åt jag till lunch förut sen så fick jag kyckling tacotallrik men det blir till middag. Åh vad gott det ska bli :P

Skulle ha tränat idag men Emma är inte helt frisk än så vi ska ta det på söndag, var fan inställt på träning idag men är man sjuk så är man och då ska man inte träna. Funderar på om jag ska ta en promenad sen vädret är ju toppen idag! Ska nog ladda in lite ny musik i ipoden och vandra nån timme :)

Imorgon är det dags för jobb igen, ska bli skönt att komma in i vardagen igen men samtidigt lite jobbigt för nu har man blivit över lat och orkar inte göra ett piss, farligt med semester förlänge. Vad sägs som fyra veckor till? Haha!!

Hörs mer sen.

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback