10.01.09

Fy fan va jag var arg inatt.. Jag kunde inte somna, somnade klockan sex imornse. Fy fan alltså!!

Tänkte berätta om gårkvällens händelser. Började med att Linda hämtade mig så åkte vi och köpte godis, hyrde film och köpte mat. Fan va gott det var med kolgrillen, mums! Sen efter vi hade ätit så blev det dags för att se Let´s Dance, alla var duktigta vissa vad bättre än andra :P Men kul var det, tur det för jag och Linda har ju bokat upp oss på att se det nu varje fredag :) Efter så satte vi på filmen som vi hyrde (någon halvkass film med pamerla andersson ;P) men första delen av filmen pratade vi en massa skit tills Bella blev trött och åkte hem, hehe! Vi såg iaf klart filmen sen åkte jag hem för Linda skulle upp tidigt idag för hon är på utställningen med hundara. Men iaf kom hem vid tolv tiden kanske och då blev det i princip hem och vända för jag drog hem till Anders där han och Janne satt och drack öl så vi snackade skit till halv tre kankse då Anders inte pallade mer (åldern, haha) så då blev det hem och försöka sova. Men sen satt jag i telefonen en stund och sen vred och vände mig i sängen till sex imorse.

Idag så har jag tvättstugan, har redan slängt i några maskiner. ska snart ner igen för att slänga in nya. Skönt att få tvätta upp allt, hade en rätt stor hög. Haha! Ne nu ska jag sätta på lite musik och fixa lite.

Hörs senare.

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback