Varmfodrat

      

Den 19 dec drar jag till Fjällen och det ser jag verkligen fram emot. Det är det jag räknar ner till just nu :) och när man är där kan man räkna ner till själva julafton som ska firas med massa snö min underbara familj (dock inte hela bara pappas familj men lika underbart ändå :P) min kära pojkvän och min farmor och farfar..
Ska ni bort över jul? Nu kom jag bort från det jag igentligen skulle skriva om är mina sköna "fake" uggs jag köpte för inte så länge sen, dom står här i hallen och väntar på att få åka till fjällen med mig, hehe!
Blev ett par beiga lite längre och ett par svarta lite kortare och hela kalaset gick på endast 300kr, skopunkten är så himla bra tycker jag :)

Nu ska jag äta kiwi framför tv:n. XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback