Får duga för stunden

God kväll!
Vad har ni för er? En annan har suttit här ett antal timmar och fixat med bloggen men det är inte riktigt klart ännu. Får det inte och funka riktigt när jag ska fixa till headern lite får fixa och trixa med det vid ett annat tillfälle för nu har jag tappad lusten och snart humöret, höhö. Vad tycker ni så här långt?
Ikväll är det Idol, ska ni se det? Vem tror ni åker ut? Jag har en känsla att Calle åker ut idag.
Jag hoppas ju som sagt på att Tove tar hem hela skiten :)

tove11

XoXo



» sara

Vilken trevlig blogg du har ! :) Om du vill kanske vi kan följa varndra med bloglovin? Ha en bra helg !

2009-12-04 // 19:48:33

Tyckte bloggen blev jätte fin :)

2009-12-04 // 20:06:39
» Jazzy

Snygg blogg! :D

2009-12-04 // 20:37:44
» Linn

Jag tycker Calle ska ut idag, och att Erik ska vinna x)

2009-12-04 // 20:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback