Vem är renast :P

Jag tror det är jag, hehe! Kom precis ut från duschen och sitter här i soffan i min morgonrock och ska snart gå och föna och platta håret för att sedan gå över till mamma och slänga in en tvätt sen gå till affären och köpa cola på burk och nåt gott sen en tråkig måste kattsand för det börjar ta slut. Sen ska jag köpa med mig hamburgare från kiosken på vägen hem för jag blev så sugen på det idag. Är sista dagen på ledigheten så då får man unna sig något gott för imorgon börjar min hälsovecka igen med bra mat och träning.

Är der någon som har sätt filmen Australia? Funderar på att titta på den senare, är den bra?

XoXo


» Linda

Den filmen ska vi också se ikväll! haha..gott med hamburgare, för mig blir det kebab idag! får ju bestämma mat idag när man fyller år ..höhö..

2009-04-13 // 16:04:58
» Jenny

Är Lindsay Lohan snyggast i blont eller rött hår?



Kommentera på min blogg! Diskutionen är igång.

2009-04-13 // 16:09:09

Hoppas du haft ett bra lov! :)

2009-04-13 // 16:10:05

Skicka gärna in en rolighet och få en länk på bloggen!



Ska vi lägga till varandra på bloglovin?

2009-04-13 // 16:13:48

Den är, ursäkta ordvalet, skitdålig! :P

2009-04-13 // 16:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback