Söndag och Skansen :)

God morgon allihoppa! Mår ni bra? Jag mår toppen för idag blir det skansen och solen skinner.
Ska bli 20 grader idag undra bara vad man ska ha på sig för man vill inte ha förmycket eller för lite på sig. Får väl bli mina gladiatorskor, tighst, oversize t-shirt det borde ju funka eller? Svårt det där men kläder. Vill ju inte ha på sig shorts och sen är det för kallt, känns än lite för tidigt för det fast det är varmt ute. Men igår klarade jag mig med shorts men nu vet man ju inte hur länge man ska vara ute. Jaja det löser sig, hehe! Vilket är erat ilandsproblem? Höhö!

Ne nu måste jag fixa mig för att hinna, hörs när jag kommer hem då kan lägger upp bilder på fina Liam och alla djuren vi tittat på! Ha en toppen dag, för det ska jag ha.


XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback