Dagen på Skansen !!

Var riktigt skoj! Dock var inte alla djur ute, dom hade inte öppnat lilla skansen där dom små kattungarna är.
Men apor hade dom iaf, haha! Sen klappade jag en orm men spindel vågade jag inte klappa, ursh hatar spindlar. Kunde inte direkt skrika när man gick förbi spindeln så det var bara klappa ormen sen bort där ifrån direkt och inte kolla på spindeln. Ursh rös i hela kroppen.

Lite bilder från idag:



Tack för en underbar dag!

XoXo



» sis

kan ju inte ta bilderna när dom är så där, maila några på liam

2009-04-26 // 19:48:41
» Frida

Det är ju mening ju, haha! :)

Men jag mailar bilderna nu.

2009-04-26 // 21:08:09
» sis

vart gör du bilderna så där, finns det nån sida på nätet?

2009-04-29 // 21:46:15
» Frida

Jag gör det i ett bild program som heter picasa 3, bara att ladda ner det är gratis!

2009-04-30 // 08:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback