Shit asså :P

Vad tiden har rusat iväg idag. Kändes som om jag precis satt och hade lunch på jobbet, men icke nu är man hemma efter en avklarad dagen på jobbet. Så nu är man slut som vanligt, hihi! Vad ska man göra idag då? Funderar på att vila en liten stund sen ta en promenad ner till dalgatan fram och tillbaka och se om det finns några lediga solarium så kanske man hoppar in i ett av dom en stund :P Igentligen är det lite för tidigt för tatueringen men tror inte de gör så mycket, har solat förut bara par veckor efteråt. Blir ju ingen lång solning bara en liten snabbis! Eller så struntar jag i promenixen och bara slappar, något som jag behöver göra. Ett bad och ha lite home spa kankse :) peela kroppen, ansiktsmask, fixa naglarna och fotbad låter lite mysigare :P Vill bara uppmana er om att jag har så sjukt ont i ryggen och nacken idag, hehe så nu vet ni de!

Ciao bella!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback