Längtan..

Visst längtar man tills man är fler i min lilla familj som består av mig och två katter. Är glad att jag har dom två att komma hem till men hade varit mkt roligare om det fanns någon till att komma hem till, åh då menar jag inga fler djur :P
Är lite ensamt här hemma ibland, fast jag älskar mitt liv som singel så är det klart att man saknar en pojkvän.
Men han kommer väl!! Men känns som om jag bara har otur i dom jag träffar, inga 10poängare. Haha!! Men man kan ju inte få allt, eller så är man bara kräsen!? Det finns en person som jag önskar att man hade känslor för och att han hade det för mig för jag tror vi skulle ha det bra ihop, men hoppas kan man alltid göra. Men man kan ju tyvärr inte bestämma vad man ska känna så. Ne nog pratat om det, hehe!

Nu är man på lite bättre humör, har pratat i telefon med Linda. Vi ska på hockey imorn, ska bli kul! Men vi lär snacka mer skit än att titta på matchen som vanligt :P Vi fick gratis biljetter genom jobbet, gäller att flörta med chefen :D Sen pratade vi även om lördag, shit va kul det ska bli! Men vi har ju fortfarande klädproblemen, men som tur är har jag hittat klänning men inga skor eller väska och Linda har inte hittat klänning. Men vi ska på stan imorn och hoppas på att vi hittar det vi söker. Åh föresten hur ska man ha håret?! Vågit, rakt eller lockigt?! Oj svårt, vad tycker ni?

      
Rakt?                             Lockigt?

Hittade ingen bild på vågit men tror på nåt av dom två, vilken tycker ni?

Ne nu måste jag laga käk, tror det blir pasta carbonara. Mums!

Hörs sen om ni har tur :P
Puss o Kram


» Emma

hej gumman, du hittar Mr right nån gång. Han kommer ! Jag tycker att du ska ha lockigt, super fint på dig. Puss puss

2008-09-17 // 21:38:14
» Inga

lockigt ;)

2008-09-18 // 23:25:54
» Leffe

Klart du ska ha lockigt! Eller fan vad svårt. Nu blev jag ju osäker. :S

Hoppas du får det kul ikväll, hör av mig i dimman.. he he he

2008-09-20 // 13:11:33

Lockigt var superfint, men det raka var också fint.,

2008-09-24 // 13:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback