Ingen feber!

Igår så såg jag ju på Vem kan slå Filip och Fredrik, jag tyckde det var ett roligt program för jag gillar dom två grabbarna så det blir det att se idag igen :) Och sen somnade jag på soffan efter det, gud så skönt det var att slumra till på soffan det var länge sen, hehe!



Idag mår jag bättre iaf har febern försvunnit men näsan rinner konstant och hostan har inte blivit bättre. Sen blir man tung i huvudet av denna förkylning men hoppas på att man mår bättre imorn så man kan gå till jobbet, saknar faktist jobbet det gjorde man ju inte direkt på motor, Men jag trivs så himla bra på nya jobbet är så nöjd att jag bytte dit! Och den här veckan började vi med skift och det menas att man har delat allt folk och självklart kom dom bästa i min grupp :D Så jag är hur nöjd som helst :P

Idag så blir det ligga i soffan heeela dagen och kvällen och hoppas på att man mår bra imorn. För imorn måste jag städa för Syster och Liam kommer nog på fredag hit så då ska de vara fint ;)

Ne nu ska jag lägga mig och titta film, hörs senare!

Puss åh Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback