Hockey idag!

Dagen på jobbet har gått upp och ner. Mycket att göra pga maskin fel och annat strul!
Mitt uttryck idag var om du var singel fan va kul vi skulle kunna ha då, haha! Pontus skrattade varje gång va sa det till olika personer för han tänker bara på snuks. Åh jag menade bara allmänt för dom som har förhållande av dom på jobbet är så tråkiga för dom får aldrig göra något för sina respektive, skit tråkigt! Och om dom typ hör mig i bakgrundens så frågor dom vem e de, bla bla bla och blir typ sura. Skumma! Tur att man slipper de :D

Idag blir det hockey,ska bli kul! Nu har man precis badat ska sminka mig sen fixa håret och så väntar jag på att pappa ska komma och sätta upp min duschstång och sen att Linda ska sluta så vi kan gå på stan och sen äta och hockeyn :D

Så hör av mig ikväll efter hockeyn för nu måste jag börja fixa mig om jag ska hinna.. Tjo hej!

Puss kram



» Leffe

Skulle man känna sig träffad? Gjorde det iaf, rak i nyllet! Med en jättesten. ;D

2008-09-20 // 13:20:07
» Frida

Ja du skulle känna dig träffad, haha :D

2008-09-26 // 00:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback