God dagens..

Hur mår ni idag? Jag är fortfarande sjuk men känner att det är på bättringsväg.
Pratade precis med syster och Liam har lärt sig säga mamma :)
Gud så kul jag ska dit och lära honom säga moster :D Se hur det går, hehe!
Ska träffa dom i helgen ska bli kul dom kom ju hem från Thailand i början av veckan så vill ju höra deras resa och se massa bilder. Sett iaf några på facebook här är en som jag gillade på Liam.


Lille gullunge längtar tills man får krama om dig :)

Nu ska jag läga lite lunch blir sen lunch med tanke på att man sover länge då blir ju frukosten när lunchen ska ätas, hehe! Ska plocka undan här idag måste städa till lördag då tjejerna kommer hit för god mat och en bra film.

Hörs om ett tag igen.. dags att poppa lite 90 tals musik kanske :P

Puss o Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback