Frisk?!

Inatt har jag sovit hur bra som helst så nu är man utvilad. Har hunnit skura golvet, ätit frukost och tittat på tv så nu ska jag platta mitt hår som tar drygt en timme om det ska bli bra. Vet ni nu har Eco kissat i sängen tre ggr på fyra dagar och det gör han aldrig, han gjorde det en gång första gången han fick sova själv en natt! Men nu har jag ju varit hemma hela veckan. Vet inte om det har med att göra att Casper bor här och sen att vi har flyttat. Men det är inte likt honom, så skumt! Men annars är han som vanligt. Fortsätter han med samma beteende så måste jag kolla upp varför han gör så. Inte så fräsht får ju tvätta täcken och sängkläderna helatiden. Blä. Fy på honom!

Idag känner jag mig bra faktist. Hostar ju fortfarande och är snuvig men känner mig inte hängig längre och är pigg idag känns skönt. Men blir att vara hemma idag med sista dagen på veckan och kort dag så då känner jag att jag kan vila idag med så man inte åker på skiten igen. För på måndag då kommer jag vara fullt frisk för blir den väldigt lugn helg!

Ne nu ska jag fixa frillan kan ju inte gå med morgon rufset, haha!

Låten som spelas i mina högtalare nu:

Miss li - Oh Boy!



Hörs sen..

puss å kram


» Emma

Uppdatera :P Jag har ju inget att läsa nu ju. Puss <3

2008-09-14 // 10:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback