Bad period?!

Snart är det vem kan slå Filip och Fredrik det är så roligt. Hoppas bara att jag inte somnar efter tjugo min som igår, haha! Ska försöka att hålla mig vaken blir väl att sitta i soffan inte ligga :P
Sedan sist har jag ätit, blev pasta carbonara. Va gott som vanligt :) Sen så blev det ett bad som vanligt nu för tiden, hehe! Har badat var och varannan dag här sen jag flyttade, är så skönt. Om man kanske ska köra lite BUS så man är extra fin till lördag, hehe!

Läste precis Lindas blogg och såg att hon hade lagt in en låt. Så tänkte tipsa er om den, den va skit bra så dagens låt blir Agnes Carlsson - On and on!

Puss åh Kram


Ett tips,prova konturläs det du skriver innan du lägger ut det på din blogg, mkt felstavningar! hört talas om punkt och kommatecken? Dock en trevlig och underhållande blogg ibland!

2008-09-18 // 20:35:25
» Frida

Haha jag vet att jag stavar fel! Och jag vet var punkt och kommatecken är! Ska försöka läsa igenom innan jag lägger ut. Men oftast när jag skriver så har jag bråttom eller gör annat sammtidigt så blir en del felstavningar och hinner inte läsa igenom allt.

2008-09-19 // 17:22:06

Haha det är sjukt roligt att Terese klagar på stavning och dylikt, och sen skriver hon att du ska KONTUR-läsa. Terese, jag tror du menar KORREKTUR-läsa? Hahahah :-D

2008-09-22 // 15:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback