Update från mammas place..

Nu sitter jag hos mamma och vi har nyligen ätit mat, blev ost och skinpaj!! Mumsigt.. Nu har moster och kusin kommit hit och vi tittar på färjan och väntar på att Idol ska börja. Tog med mig datorn och popcorn till mamma så nu kan man sitta här hela kvällen :P Haha!!

Imorn blir det att gå upp skapligt tänkte diska och dammsuga innan jag drar till pappa och leka med katterna så dom inte blir allt för ledsna när jag åker. Kommer sakna dom fast det bara handlar om en natt, mina små älsklingar!

Juste hann aldrig ta kort på min dagens idag, tyvärr fick så bråttom! Visst är det skönt med helg?! Riktigt skönt..
Har inte så mycket att skriva men kan berätta vad jag och Linda hade för oss idag. Vi var först på Ikea och tittade lite sen så åkte vi till skärholmen där vi tittade lite i affärer, det finns så mycket man vill ha. Men handlade inte med mig något hem därifrån. Sen blev det en sväng till ica maxi där Linda handlade mat och jag kattmat och kattsand!!

Ne dags att slänga in mina popcorn i micron och blanda saft sen är man laddad för Idol :D

Puss å Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback