Take my body close!

Idag har det varit mycket på jobbet, shit va mycket information jag tagit in på bara några timmar. Bökig vissa saker är och specielt när det inte funkar som det ska! Men nu har man några förslag som man ska kolla upp om det går att fixa så kommer vi slippa en del av alla problem vi har. Skulle vara riktigt nice pga att jag har ansvaret över det.

Efter jobbet så åkte jag hem och inte gjort så mycket. Skönt att bara ta det lungt, har kollat tv och ett nytt avsnitt av OTH :D Så nu ska jag fixa käk innan det börjar bra program på tv. Vad ska ni se för skoj?! Här blir det sos familj, desperate housewives (redan sätt) . . Sen somna skapligt så man inte försover sig skulle inte se bra ut alls, hehe!

Fick fina komentarer över mitt hår idag, är ju mörk nu =) Är nöjd själv faktist, se hur länge man kommer ha så här tills man tröttat. Är en sån som tröttnar fort på sånna saker om ni inte redan märkt det, haha!

Hörs kanske sen nu skricker magen efter maaat. Puss å Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback