Skönt!

Mamma var här för en lite stund sen och tog ur mitt löshår, så skönt känns det nu! Fast det var inge jobbigt att ha löshår den här gången, men det är alltid skönare att ha sitt egna hår :P Så nu sitter jag med en färgning i håret blir mörkblond för det var det jag hade hemma, sen får jag se om jag köper och gör ljusa slingor eller om jag köper mörkbrunt och kör vet inte än! Ska fundera.. Skulle vara fint och ha mörk som Linn har, det är så fint och vi har ju nästan samma frilla oxå.


(bild tagen från google.se. Detta är Linn)

Är något längre men det är knappt, vad tycker ni om hennes hårfärg skulle det passa mig?! Har ju haft liknande förut :)
Ne kankse blir det, hmmm svårt :P

Vad har ni gör er?! Jag lagar mat nu, blir soppa och mackor..

Puss å Kram


» Emma

Jag tycker att du skulle passa jätte bra i den där hårfärgen. Nog för att jag inte sätt dig i så mörkt hår men de skulle säkert vara super snyggt:) pussar

2008-10-13 // 20:05:26
» Frida

Aaa ska nog prova det nästa vecka måste låta håret vila.. =) puss

2008-10-13 // 20:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback