Niiiice nice fågelbajs!!

Nu är det rent och fint här hemma :) Så skönt! Fast nu blir det lite bråttom ska ju dra till jobbet om en timme måste duscha och fixa lunch. Måste hinna så jag kommer inte hinna skriva för länge nu!
Men iaf så har jag städar här hemma, riktigt skönt fast har bara en sak kvar skura fast det gör jag imorgon slipper jag stressa med det nu oxå. Ja juste min hyresvärd ringde idag och godkände mina färgval till lägenheten så ska ringa upp färghandeln när jag går till jobbet sen och ber dom beställa det så får jag färgerna till nästa vecka, wiiie!
Hoppas bara att Ubbe har tid skulle vara så skönt att få det ommålat så man kan börja fixa här hemma så det känns som ett hem. Jag tror det kommer bli jätte fint när allt är klart :)

Ne som sagt dags att duscha och fixa lunch har ju inte ätit än. Haha ja juste Eco sitter i soffan och pratar med en flugo som är mellan glasen på fönstret :P

Hörs kanske sen när kommer hem från jobbet! Ha en bra dag allihopa.. Puss å Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback