I brist på annat!

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: 
Alla petar väl i näsan? Hur ska dom annars ut dom där kråkorna :P 
Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla: Alla gnäller väl ibland?
Skrika: haha, eh joo händer väl.
Sova: Eh jaa, jag älskar att sova.
Ha ångest: Det änder, alla har väl ångest ibland. Brukar lätt komma ångest efter en ute kväll när man bränt allt för mycket pengar.
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej.
Vilja dö: Nepp.
Drömma mardrömmar: Ja, det händer.
Drömma sexdrömmar: Haha, händer väl nån gång :P
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Jag behöver inte försöka, haha! Får ofta komentar om att jag är lite störd och annorlunda :P
Klä dig i svart: hehe, händer rätt ofta.
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Nej.
Röka: Nej
Ha sex: Självklart.
Ljuga: Nä jag är väldigt rak och ärlig. Men en vit lögn har väl kommit nån gång. 
Hata folk: Hata är ett starkt ord men finns ju folk man ogillar.
Lita på folk: Ja det gör jag men dock är dom få. 

VEM:
Saknar du:
De ni ;)
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Casper (minsta katten)
Vill du slå: Haha, ingen.
Kysste dig sist: Det får bli en hemlis :P
Vill du kittla: Haha . . någon som är riktigt kittlig.
Kramade du sist: Lille casper när han kom och strök sig runt benet nyss.
Vill du prata med: Ja du min mamma som jag ska till snart :P
Skrek du på sist: Jocke på jobbet, en konstig prick det där!
Vill du vara som: Mig själv.
Sårade dig sist: En på jobbet.
Vill du bli galet full med: Haha, Linda för vi har alltid så kul ihop!
Gjorde dig riktigt glad senast: Anders som kom och borra upp min hylla :)
Fick du sms från senast: Linda, min bästis.
Ringde dig senast: Mamma, men Ubbe svarade :P
Är snyggast på jorden: Hmm, får jag säga Lucas i One tree hill ;)

HAR DU:
För många vänner:
Man kan aldrig ha för många vänner. Vänner är bäst!
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Haha i huvudet kanske :D
Färgat håret: Om jag har, typ en gång i månaden.
Brutit några ben: Nej men brutit lillfingret när jag spelade basket.
Några piercings: Tungan och naveln
Egen dator: Självklart.
Bra självförtroende: Duger väl :P
Kysst någon: Haha om jag har, älskar att kyssas.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nix inte idag.
Bjudit ut någon: Klart man har :D
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Jo det har jag, aldrig roligt att dumpa någon.
Stulit någonting: Nepp.
Lämnat landet: Bara när jag varit på semester
Tuttat eld på nått: Nej inte riktigt
Gjort något olagligt: Hmm, ska fundera. Inte vad jag kommer på nu :P

HUR:
Går du: Oftast på fötterna :D
Svarar du i telefonen: a hej, eller tjeeenare fan.
Fördriver du tiden: Tv typ.
Mycket pengar har du: Så jag klarar mig.
Tjänar du pengar: Genom mitt arbete.
Ofta diskar du: Alltid efter jag ätit och lagat mat.
Ofta städar du: Ja du lite små plock var och varannan dag sen storstädning på torsdag/fredag tills helgen kommer.
Många stör du dig på: Inte så många
Ofta träffar du din familj: Så mycket jag kan.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag är redan något :P
På gud: Nej tyvärr
På rymdvarelser: Nej
Att folk tycker om dig: Ja då det vet jag. 
På ett liv efter detta: Vet inte, funderat på det ett par gånger.
Att fiskar kan tänka: haha det kan dom säkert.
Att du kommer leva länge: Ja absolut, eller jag hoppas det iaf :D

Haha nu fick jag tiden att gå lite.. Nu ska jag vara duktig med att gå att kasta kartonger sen över till mamma och en sväng till affären och köpa kanelbullar fick inga igår så måste bli idag var ju kanelbullens dag igår!

Vad har ni för er?!



( en as gammal bild på mig :P )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback