En söndagskväll!!

Skönt att man har tvättat allt idag! Har haft en mysdag med mina katter oxå dom är så keliga idag. Mina snuttar!
Älskar söndags kvällar det är så bra på tv:n då =) Från typ fem är det bara bra på tv alla serier har repriser som man har missat att sett på veckorna. Sen är det ju ensam mamma söker :D sen söndagsfilm vid nio, hur bra som helst!!

Imorn är det måndag och då blir det att åka med Richard på en liten shopping runda till skärholmen, kommer inte bli alls mycket shopping måste tänka på pengarna. Men blir iaf ett par nya tights och ett nytt linne som jag ska ha på fredag när jag ska ut med jobbet :D

Ne åter till tv:n nu är det Gossip Girl!! Hur har ni det?!

Puss å kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback