Dålig uppdatering.. sorry!!

Helgen har rusat förbi som vanligt. I fredags fick vi sluta tidigare för att vi skulle ut och käka och festa för chefen slutade. De va så sjukt kul, dock det jag minns! Är så illa faktist, pinsamt! Kommer inte kunna gå till jobbet imorn, känns som att jag gjort bort mig men hoppas inte det är så illa. Juste jag skadade mig i fredags också skar upp fingret blev väldigt djupt skulle behöva sy men orkade inte åka till sjukan så vi tejpade sen fortsatte vi dricka :P Var på ett trasigt glas jag skar mig på, man är klantig när man har alkohol i kroppen :S
Ska be några från jobbet som fottade att maila bilder så ni får se sen :P

Igår så blev det hemma kväll, orkade inte med alls mycket! Blev bakis pizza sen slöa i soffan och städa efter förfesten från i fredags. Såg på stjärnor på is och sen tack gude gud, sen kunde jag inte somna så blev att se filmen Hulken. (kanske för att tänka på en person, haha)

Idag så blev det sova ut sen badade jag innan det var dags att fixa sig för att träffa Bella för fika på stan. Var mycke trevligt, man har alltid så mycket att prata om när man inte ses så ofta! Och magen växer så det knakar =)
Oj va hungrig jag börjar bli, ska nog laga en lyxig söndagsmat eller hemmagjorda hamburgare kanske.. får se vad det blir!

Ne nu ska jag se vad jag ska laga innan jag hungrig för mycket och blir lat och köper pizza eller nåt, hahah :D
Vi hörs senare då en dagens kommer!!

Puss å kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback