Tiden står stilla..

Just nu är jag så rastlös att jag längtar till att få gå och jobba, och det händer inte ofta kan jag lova dig :P
Kanske för att vi har det så roligt ihop på jobbet, kan vara det :D
Kan det inte hända något roligt typ att jag vinner flera tusen på lotto eller nåt fan va glad jag skulle bli, vad mycket roliga saker jag skulle kunna göra då. Nu kan man inte göra ett piss!
Juste vi satt och tittade på gammla bilder hos pappa i lördags för fan så man såg ut. Smal som jag vet inte vad, fanns ingenting på min kropp sen så man hemsk ut. Åh vilka kläder, fy fan va fult mode det var. Nätlinne osv, haha!!
Men sen när man kollar på bilder om några åt hur man ser ut idag så säger man väl samma sak :P



Nu har jag lagat mat så nu har man hunnit käkat lunch, vad ska man göra nu då? Ska ju dra om två låånga timmar! Kanske ladda ner lite ny musik så man har något bra att lyssna på idag :D

Hörs sen efter jobbet.. Tjao!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback