Shit sovit bort halva dan för fan!

Men jag behövde nog den här somnen med tanke på hur jag mår. Känner mig lite piggare idag men fortfarande inte ätit eller åt en macka som inte fick vara kvar så länge till. Men idag ska jag köpa hem blåbärssoppa och äta det och se om det hjälper. Min mage skriker efter mat!
Hoppas på att jag får behålla maten idag så jag kan jobba imorn spyr bara på att vara hemma.

Lyssnar för övrigt på radio 107,5 bästa kanal ever :P
Men iaf dom sa dagens lunch och det var kebab med bröd fy fan va gott!

Ne nu ska jag göra nytta tänkte ge mig på att vika min tvätt som har hängt på ställningen i en vecka nu, haha!
Sen bädda ner mig i soffan till en film och bara kurrera mig.

puss å kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback