Proppmätt .

Åh fy vad jag är mätt, rullar ju rund så fort jag ska gå någonstans :P
Blev iaf as gott, riktigt lyx middag igentligen och så lätt att göra.
Blev ju som sagt potatis, lax och romsås!

Efter maten drog jag över till mamma en snabbis för att hämta mina extra nycklar för sotaren kommer hit imorn. Blir sovmorgon för mig imorn, skönt. Börjar ju igentligen 6.18 men ska lämna nycklarna vid 07:45 så blir lite sovmorgon :P

Nu sitte jag här framför tv:n i soffan och har på färjan i bakgrunden var inte så mycket annat roligt på tv idag! Har nytt avsnitt av desperate housewives som jag ska se snart innan det blir tidigt i säng.
Åh vad jag vill ha pengar så man kan handla massa fina saker!

xoxo ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback