Min fredagskväll.

Hur har eran dag varit? Min har varit bra. Arbetet gick fort var ju kort kort dag idag, sen drog jag ner till förorten centrum :P haha var där med Linda, vi tittade lite och fikade på nancys. Sen drog vi och hämtade hennes vovisar sen åkte jag hem. Och nu sitter jag i soffan med datorn i soffan och massa chokladbollar och hallonsoda och tittar på idol, kan det bli bättre? Tror inte det, hehe!

Jag och Linda har lite planer för att gå ut imorn se hur det slutar. Men jag vill bara hitta mina spetstights, kanske ska man ta en vända till sthlm imorn eller?! Någon som e på?
Ska höra mig lite för :P

Hörs lite senare.. föresten vem hejar ni på i idol?! Jag hejar på ALICE!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback