Home sweet home!!

Nu är man hemma, fast det har jag varit sen tidigare på dagen. Efter jag kom hem så åt jag lunch somnade på soffan, drog till Anders vi tittade film och nu har jag badat. En snabb resume från dagen :D Haha! Tänkte visa några bilder från i helgen, men tyvärr blev det bara bilder när vi åkte bussen till stan för att gå på Olearys och dricka öl och se fotboll..


Jag och Alex "lille bror" på bussen.


Philip "lillebror" på bussen.


Stora grabbarna på väg till Olearys. På bild Nicke, Pappa och Kjell.


En omgjord bild på mig och Alex.

Det här var lite bilder. Ne nu ska jag sova eller nåt är rastlös och seg. Skönt att man börjar halv tre imorn så kan man sova ut, ska laga lunch imorn tänker inte äta på skit amica igen man blir ju bara sjuk av maten.
Vi hörs imorn.. natti! Puss å Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback