En lista.

[x]Vet hur man kokar kaffe
[x] Tvättar kläder själv
[x] Kan laga mat själv
[ ] Tycker att politik är spännande
[ ] Mina föräldrar och morföräldrar är intressantare än mina vänner
Total: 3


[ ] Går i skolan alla veckodagar (förutom helg)
[ ] Har en penna med mig överallt
[x]Har aldrig fått kvarsittning
[x] Har sett talkshows
[x] Vet vad nonchalant betyder utan att slå upp det 
[x] Dricker kaffe/té minst en gång i veckan
Total: 4 

[x] Vet hur man startar en diskmaskin
[x] Kan räkna till tio på ett annat språk
[ ] När jag säger att jag ska göra något, så gör jag det
[x] Föräldrarna litar på mig
[x] Kan klippa gräset
[x] Kan få vuxna att skratta utan att säga något dumt
[x] Kommer ihåg att vattna blommorna
[ ] Pluggar när jag borde
[ ] Lyssnar och tar till mig på lektioner

Total: 6

[x] Kan stava till skicklighet utan att slå upp det
[x] Kan städa upp efter mig själv
[ ] Det första jag gör när jag vaknar är att dricka en cola light
[x] Kan gå till affären utan att köpa något jag inte behöver
[x] Förstår skämt första gången jag hör dom
[x] Kan skriva snabbt på tangentbordet
Total: 5

[x] Har kommit på att vädret ändras varje timme -
[x] Kan se på någon het utan att tänka på sex
[x] Har kommit på att man måste vara 20 för att få ett jobb och tas på allvar
[x] Kan läsa ut en bok
Total: 4

Mentala ålder: 22


» Emma

Åldern stämde ju:P

2008-11-17 // 12:09:00
» Leif

Borde den inte varit lägre..:-D Skoja bara!

2008-11-19 // 09:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback