Trött och träningsverk!!

Då va det torsdag idag, shit va veckorna går fort! Skönt med helg snart :)
Den här veckan har jag tränat väldigt bra, två timmars pass i måndags och sen i tisdag blev det box och kick as kul men sjukt jobbigt. Armarna skakade efter passet och nu har jag sån träningsverk att jag knappt kan ta upp armarna så man kan sätta upp håret och då är det illa, haha!

Igår så var jag och richard till kungens kurva, skärholmen och kista åkte vid fyra och kom hem halv tio, låååång shopping runda kan man nog säga :D Hittade lite fina grejer men kan inte handla för mkt nu måste spara till sommarn..

Idag blir det jobba sen efter jobbet har jag tvättstugan plus att det är scania milen idag men då blir det att gå med gruppen ska bli trevligt!!

Ne måste klä på mig nu så man hinner till jobbet..

Puss och kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback