Morsdag!!

Igår så var vi hemma hos Sara och förfesta vi lekte en jääääätte rolig lek med massa charader och läten :D Va as kul.. haha!! Vissa saker var typ Pöka, Strippa haha så dom som fick dom lapparna stod och stönade, haha.. As kul verkligen, men när vi väl gick ner till Oleary´s så tappade jag suget.. Va inte lika taggad som på förfesten så jag va där typ i en timme kanske, drog hem vid halv ett tror jag klockan blev då köpte jag med mig en hamburgare från mias och tog taxi hem.. Synd att man inte var på humör, kunde nog ha blivit kul!!

Men idag mådde man bra inge bakis alls, as skönt! Så idag åkte jag med Mamma, Moster och mina kusin och Eco så klart till Landet till Mormor och Morfar för att fira morsdag.. Låg ute i solen nästan hela dagen, va lagom varmt!
Sen grillade vi, mums riktigt gott.. Och Eco låg mest i knät för han är ju en liten fegis :D

Ja juste i fredags så var jag hemma hos mamma för att Sis och hennes son Liam var hos mamma och hälsade på så vi åt Tacos och myste.. Liam är så söt, hade honom i bärsele så han somnade så gott i min famn! Längtar tills man han en liten snutt själv, men det blir inte än på ett bra tag! Får låna Liam när han är lite större..

image61


Ne dags att duscha och sen bada Eco för idag är det ju Saningens Ögonblick :D

Puss o Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback