Lördag kväll..

Först så var vi på invigning av Dannes och hans mammas klädesaffär DaNaTo.. köpte en sverige tröja där, as snygg ;) Det bjöds på vin och öl och tilltugg men jag och Linda skulle vara nyktra så vi höll oss till Coca Cola, haha!
Men efter ett tag där så blev vi allt mer sugna på att festa till det lite.. så när vi var klara på invigningen så åkte vi hem till mig hämtade lite cider och sånt så åkte vi hem till Linda och börja dricka lite.. sen kom tre jobbar kompisar till mig dit så vi drack lite till och det slutade med att vi hamnade på O´learys och hängde i baren och shotade.. så ni kan ju tänka er hur man mår idag.. haha inte allt för bra!!
Men de va kul.. oplanerat kan man verkligen säga, haha..

Ne nu ska jag gå och sola och sen duscha och lägga mig i soffan igen och glo på Power of 10 och Saningens ögonblick!

Sköt om er.. Puss och Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback