Vad jag längtar...

Nu är det bokat dags för hårförlängning igen, ska bli så skönt att få tillbaka det långa fina håret :D
Blir i mitten av April då sätter jag in håret och dagen innan blir det att klippa luggen som jag nu ÄNTLIGEN ska våga göra, hehe!!

Sen vill jag ha SOMMAR SOMMAR SOMMAR... fan va skönt det ska bli och få sola och bada och bara vara!
Har lite planer för semestern, vi tjejer har pratat om Halmstad, Gotland och utomlands se hur det blir!! Men halmstad blir det nog vecka 30 och sen Gotland och utomlands kanske det inte blir båda men nåt av det ska vi iaf åkte till :D Jag och mina Girls kan det bli bättre, love you all!!!

       image29

Snart ser jag oxå ut så där i håret, mmm love it :D
Är det någon som vet vart man får tag i en sån där T-shirt? Vill ha..

Dags att åka och sola nu.. Puss o Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback