Låååång helg!!

Så nice med lååång helg.. idag är det fredag och då ska jag hem till Linda ikväll vi ska festa lite blir nog utgång till TK !! Ska bli trevligt, undra bara vad man ska ha på sig alltid ett problem haha..

Imorn ska jag upp rätt skaplig ska till Syster och fira henne och Sagis men Nicke sen på kvällen ska jag hem till Nickes kompis Peter sen blir det utgång i sthlm.. Bella ska med oxå så man har en som man känner! Har ingen aning om vilka som kommer på festen känner bara Nicke och sen har jag träffat Peter två ggr.. Men kul blir det nog :D Kommer vara lite sliten på söndag kan jag tänka mig efter två dagars festande.. tur att man är ledig på måndag oxå! Har iaf valt vilka kläder jag ska ha imorn så slipper man yra runt här imorn bitti och bestämma kläderna..

Köpte Buzz igår ska bli kul att spela det sen.. ne nu måste jag sätta på ett kål om jag ska hinna allt innan det är dags att åka till Linda!!

Glad påsk på er.. Puss åh kram

              image33
              Gulligaste påskkärringen..  Så söt Liam :D


» LINDA

Det var nog den sötaste påskkärringen jag har sätt idag ;)ses snart! Puss kram

2008-03-21 // 15:34:36
» Carro

Det var den sötaste påskkärring jag nånsin sett och kommer aldrig se nån sötare =) Glad påsk på dig syrran!

2008-03-23 // 19:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback