Kort vecka..

as nice! Ska blir skönt med lååång ledig och så har jag inget planerat utan att det blir fest hos Linda på låångfredag som det låter som och sen till Sis på söndag och fira henne och Sagis.. Annars har jag inget bokat! Ska nog ta en stor städning här på onsdag så det är fint tills ledigheten, inte så kul men ett måste!!

Jag undrar när får beskedet om vilket datum jag får sluta på jobbet och börja på det nya! Vill veta, så man har något att se fram emot tar ju sådan tid hela tiden när något ska hända på jobbet... dom har ju inte direkt bråttom att fixa saker!!

Shit har letat hela dagen efter en sån där grå Ramones T-shirt som Elin Kling på bilden från förra inlägget har, gillar T-shirten den är ju as snygg... hittade bara i svart med vit text! Vart kan man få tag på en grå?!

Helgen som var så gjorde jag inte så specielt mycket i fredags var jag hos Nicke och kollade på Let´s Dance och film sen i lördags hade han innabandy match så jag tittade på den sen åkte vi till Ikea köpte hem lite grejs till klädkammaren så nu får jag plats med ännu mer kläder :P Sen på kvällen var jag på middag hos pappas tjejs föräldrar så det blev en lung lördag kväll sköönt! God mat fick vi oxå, sen så sov Philip (bonus lille bror typ) hos mig för vi skulle upp skapligt dagen efter för att åka till Carro (stor Sis) och äta mat för Pappa och dom skulle fira henne så jag följde med så vi åt god mat och gick på promenad, shit har fått träningsvärk i ryggen efter att ha dragit barnvagnen hela vägen! Vi gick kanske en timme tror jag de va.. As bra ju ;)

Och imorn ska jag och Linda gå våran Power walk klockan nio imorn bitti, duktiga vi ska bli :D kanske tar och solar efteråt så man får lite färg oxå, hehe!! Börjar bli stressad till sommaren vill ju ha sin dröm kropp tills dess och vara brun oxå , haha!!

Hoppas dom har fyra arbetsdagarna jag har framför mig går fort, hoppas det!! är ju kort dag på torsdag oxå skööönt!!

Ne dags att fixa frippan och dra på sig arbetskläderna och börja bege sig till arbetet!!

Skriver mer imorn förhoppningsvis , haha!!

Pusss åh Kram


                               image30




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback