God morgon!!

Shit va seg man är på mårnarna efter kvällsskiften man somnar ju inte förens två och sen vill man upp skapligt för att hinna göra saker innan jobbet.. Idag ska jag förbi mamma och slänga in lite tvätt så man har rena kläder till helgen, hemma hos mig var det fullbokat hela veckan och helgen så man fick lite panik som tur är så har man en snäll mamma :D

Nu är den bara 1,5 dag kvar att jobba sen är vi lååång lediga ska bli så skönt... På fredag ska jag hem till Linda på lite party party men blir rätt lungt från min sida! Sen på lördag blir det till syster och Per på dagen med Nicke vi ska fira Saga och Syster som fyller år sen efter det så tänkte jag och Nicke åka in till stan och äta god mat tror det blir mongolisk, MUMS!! Sen vet jag inte vad vi hittar på kommer nog vara så mätta att vi åker hem och ser film, haha!!
Och söndag blir en dag till Syster igen med min Mamma och fira dom igen.. mycket firande och mycket fka :D
Sen tänkte jag ta måndagen till lite städning och så tror jag!!

Ne nu ska jag gå över till mamma så jag hinner tvätta innan det är dags att gå och jobba igen..

Juste igår på jobbet så spelade omr 7 massa gamla klassiker så hela 7:an plus 6:an och superandon hade körsång Haha!! Rösten var rätt slut där vid tio tiden av allt sjungande :D Se om det blir körsång idag igen, hehe!!

Dags att kila nu, Puss o Kram

                           image31


» Sara

Hejsan!
Fin blogg du har! Är du intresserad av mode, design, psykologi mellan människor, nyheter, reser, skvaller m.m så tycker jag att du skall besöka min blogg och säga vad du tycker, det är era kommentarer som betyder mycket. Titta gärna förbi och tipsa gärna dina vänner! Jag hoppas du stannar!
Sköt om dig
Kram SaraIsabell

(detta är inget spam, utan reklam för mode, skvaller, tips etc.)

metrobloggen.se/saraisabell

2008-03-19 // 10:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback