Undra vad man ska döpa denna mening till?

Gud så duktig jag har varit idag har städat, tvättat och gjort nyttig mat :) Blev pasta sallad med grillad kyckling, mums! Bjöd Anders på det men såg ut som att tio pers skulle äta så mycket råkade jag göra, haha! Har jag lunch och middag imorn så de e bra..

Pratade med Ann-sofie förut och fick veta att begravning blir den 18 Juli, kommer bli väldigt jobbigt att gå på den.. Men jag vill säga förväl på riktigt, just nu så känns allt så overkligt! Stackars Berra och barnen.. tänker på er!! <3
Sitter och lyssnar på lugna favoriter så skönt att bara vara nu..

En vecka kvar nu sen SEMESTER, as nice!! Ska bli så skönt med semester, känns som att man bara har sina sista krafter kvar nu så.. Blir rätt mycket party men det är bara kul :) det har man alltid ork till.. thihi!!
Haha jag och mina Panter tanter :D

Ne natti på er.. ska fixa mig och sen sova!

Puss åh Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback