Trött och slö..

Fredagar är en segar dag, man är helt slut efter en veckas arbete..

Efter jag varit hos Anders drog jag över till Mammi och så hade dom främmande så fastnade där, haha!
Nu kom jag nyligen hem och tänkte bädda ner mig i sängen är riktigt trött. Ska upp rätt skapligt imorn, ställer klockan på åtta! Ska ta tio tåget in till stan ska köpa mitt hår (löshår) sen får vi se vad man mer hittar.. 


          
(En gammal skum bild på mig, haha! Fulade mig och gjorde den rosa.. )

Har hittat två fina kläningar på Gina Tricot som jag vill ha, hoppas dom finns i min storlek!!
Ska tydligen regna imorn, typist men det hindrar inte oss från att shoppa. Haha :D

Äre så, äre så?! Bara Mammi och dom andra som fattar, haha!!

Ne god natt på er..

Puss åh Kram


Äre så, äre så!!

2008-06-28 // 12:08:28

Är mammi nya namnet lr haha

2008-06-29 // 18:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback