Söndag kväll!!

Vad fort helgen har gott, har varit en lyckad helg!

I fredags åkte jag till min syster för att hjälpa till att fixa lite smörgåstårta til dopet men det slutade med att Per och Benny gjorde allt :) lika bra, hehe!! Så jag gosade med Liam och lekte lite i Sagas koja.. Sen somnade jag soffan, hehe.. Man är ju trött på fredags kvällar! Sov över där för att hjälpa till att fixa lite inför dopet var i lördags.. Va verkligen ett lyckat dop, i kyrkan så höll jag i Liam nästan hela tiden han var så snäll (Jag blev gudmor, riktigt glad över det) och Saga var så duktigt som hällde i dop vattnet.. Och hon var så fiiin i sin söta klänning :) Efteråt så åkte vi hem till Carro och Per där dom bjöd på smörgåstårta och sen vanliga tårtor till kaffet som mamma hade gjort och Pers mamma.. Allt var så gott och mätt blev man så man kunde rulla hem sen :P
Efter att alla gäster hade åkt så åkte jag hem med Mamma och Ubbe vi körde hem Nicke åkte. När jag kom hem åt jag lite ost och kex sen somnade jag i soffan framför en film, var så trött efter allt fixande och firande.. men värt det kan jag lova er :P

Idag har jag inte gjort så mycket, slappat typ hela dagen. Plockade undan lite här hemma och möblerade om lite, eller byte plats på två saker, haha!! Men blev bättre tycker jag iaf :) Sen mot kvällen så grillade jag, Richard, Anders och Janne här utanför oss, blev riktigt gott! Sen drog jag och Richard hem till mig och sen en skräck film som heter Grizzly Park men den var inte direkt läskig mer rolig.. borde varit en skräck/komedi!! haha... den va sådär!!

Imorn är det jobb igen.. vill ha semester, vädret är ju hur härligt som helst!!

Ska lägga upp lite bilder från dopet när jag varit hos Mamma och hämtat dom.. så får ni se min Outfit och söta Liam och Saga =)

Ne nu måste jag sova för att orka med morgon dagen... Natti natti!!

Puss åh Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback