Lite bilder från mobilen.. dags att lägga ut några här tycker jag !!






På väg till stan för att träffa Sis och Bebben Liam..
Pilotbrillor: Topshop, pris ca 300kr
Klänning: Vila, pris 299kr







Liam sover djupt under Addes Studentuppvakning.
Skulle tippa på att kläderna är ifrån HM :) Allt klär denna sötnos!!







Min goda sommardrink ;)
Gjord av glass, jordgubbar och sprit.. Mums eller det blev för mycket sprit, haha!!






Mamma på uteservering i Lördag.. Vi var ute och åt, va grymt varmt men trevligt!!
Vi åt Planka åh va de e gott.. Sen gick vi hem och satte oss på balkongen hos mamma och åt kladdkaka!!







Haha, Linda i lördags när vi grilla. Blev nåt skumt med blixten men gud va rolig bildern blev!
Kunde inte låta bli att lägga upp den, haha!! Love you <3







Äntligen har jag hittat min adidas jacka/tröja som jag letat förjäves efter..
Keps: Stadium, pris 150kr
Linnen: Ginatricot, pris 100 åh 150kr
Adidas jacka/tröja: NK, pris 700kr




De va lite bilder från mobilen.. ska ta lite kort på mina nya kläder!!

Ne dags att få i sig lite soppa eller något och se om illamåendet försvinner...



Puss åh Kram på er!!


» sis

Villle du inte ha med guldränder på jackan??

2008-06-11 // 10:10:19
» Frida

jooo men den har dom slutat tillverkat så nu har jag varit ute efter den dära och den har aldrig funnits i min storlek men nu hittade jag den..

2008-06-11 // 11:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback