God Morgon Allihoppa!

Då va det Fredag morgon.. känns skönt att helgen är här nu =)

Igår så tog Kalle studenten, va mycket trevligt där! synd att man inte kunde följe med ut nu när man är sjuk :( Jävla magen asså, sorry för att jag svor :P

Kolla vädret nyss och som det ser ut som nu så ska det inte regna imorgon, hoppas! Inge kul att behöva gå på marknad i regn.. Ja juste, ringde min hyresvärd nyss och berätta att grannen för sånt liv. Vaknade halv två inatt att han spelade techno på högsta volym och att det var folk där som skrek och hade sig, det är inte första gången.. Men det roligaste var att flera grannar hade ringt och sen nekar min granne att han spelade musik igår, haha! Hur kan man ljuga, man ska stå sitt kast.. Jag har fått skit förut för att han har haft fest för då har han nekat och då tar dom förgivet att det är jag, men nu var det så skönt att ringa och säga att jag störs av hans spelande och springande i trappen på nätterna på vardagarna. Asså helger fine, för liv då det gör mig inget men på vardagar folk ska upp och jobba! Skönt det är inte långt kvar nu, ska bli sååå skönt..

Ne nu ska jag göra mig iordning, ska till Apoteket och sen hjälpa Adde att hitta något på MQ..

Puss åh Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback