En dag kvar till helg!!

Så vad händer i helgen? Det här är min helg:

Imorn vet jag inte vad som händer, grilla lite kanske om vädret tillåter och städa måste göras imorn..

Och på lördag blir det upp tidigt och fara till Nyköping där jag, Linda, Johanna och Richard som det ser ut nu vi ska dit och äta lunch på min pappas sambos Café, är mysigt Café som ligger mitt inne i stan och heter Café Pause!!
Värt att åka dit och äta där kan jag lova ;) Dom bjuder på allt från Sallad, pajer och mackor.. mums <3
Sen efter vi har varit där så vi åka till Trosa marknad som jag besöker varje år, har blivit som en liten tradition :)
Är mysigt att gå där och titta i stånden sen kan man gå och titta på båtarna och äta glass det är så mysigt!!



HEJA HEJA SVERIGE!! =)

På kvällen ska vi nog grilla och se fotbollen, sen ska min lillebror Philip sova här så han får hänga på och grilla och se fotboll.. Men inge öl nu Philip det tillåter jag inte :P

På söndag så tänkte jag att jag och Philip ska äta frukost på stan och fördriva tiden där för sen ska vi till Kusinerna i Tumba för Gabbe fyller år, GRATTIS =)

Nu får vi bara hålla tummarna på fint väder...



Puss åh Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback