Åh vilket underbart väder!!

Då har ledigheten sprungit förbi! Ska berätta kort vad jag har gjort unden lång helgen..

Torsdag: Jobbade och sen efter jobbet så va de hem och fixa iordning här hemma sen kom Linda, Emma, Anders och Janne över vi satt och drack lite.. Va riktigt trevligt! Mamma, Ubbe, Lena och Berra kom upp på en grogg och vi spelade lite guitar Hero, as kul!! Jag vann varje gång :D så grym som jag e, haha!! Sen drog Jag, Linda och Emma ner till O´learys för att träffa Lindas lilla syster Sandra som tog studenten, Grattis ännu en gång.. Kan säga er att de blev många många drinkar ute, haha!! Så kul som vi hade den kvällen va länge sen jag hade.. Glömde mina nycklar i Emmas väska så jag kom inte hem men man har tur som har en sån snäll granne som låter en sova där så man slapp ligga ute på gräset! haha..

Fredag: Bakis som faen.. gjorde inte så mycket den dagen låg mest hemma och mådde pyton!! Va en sväng med Richard i moraberg sen va jag ute och åt med Mamma och Ubbe på barolo på stan sen blev de lugnt pallade inte mer den dagen..

Lördag: Va i sthlm på dagen och glodde i affärer sen va de bara att pysa hem och sen göra sig i ordning för det blev grillning hemma hos Ellen.. Och sen en del Alkohol oxå, vi drog ut på O´learys. Va mycket trevligt den kvällen! Satt ute och mös i kvällsolen och åt masssa mat och lekte lek :D

Söndag: Slappade hemma bara.. orkade inte så mycket mer! Man blir ju så trött efter en utekväll!! Va försej och bada eller Anders badade jag doppade tårna bara.. sen drog jag iväg och sola så nu e man röd, haha!! Kommer lägga sig och bli brunt snart hoppas jag :)


Ska lägga upp bild på de fina som kom hem med mig från Sthlm :D hittade en as söt kjol från topshop..

Ne  nu ska jag till Mamsen vi ska iväg och handla lite mat.. behöver fylla på kylen lite!!


(Charmtrollet Liam, så himla sööt!! )

Puss åh Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback