Sunlight!!

Ja idag åkte Linda, känns redan tomt! Vem ska jag umgås med och flumma mig med nu?! Finns ju ingen som henne, min favo ;) Hoppas hon har det toppen i Grekland nu.. Är avis, vem vill inte åka utomland?!
Men jag valde min katt som ska komma snart så pengarna gick åt det sen så flyttar jag ju snart så där kommer de gå åt pengar fast man inte tror det!!

Nu ska jag bo i solen eller i solariet kan ju inte vara blekare än Linda, haha!! Har en vecka på mig att nå den brännan som hon kommer få där borta :P Tur att b.u.s finns oxå, haha!!



(Lätt brun utan sol effekt med hudlotion, as bra enligt mig! hehe)

Sitter och tittar på Allsång på skansen, detta program var sådär faktist!
Juste kom på att vi lärde oss en dans till en låt som finns på youtube, måste komma på vad klippet hette. As cool dans, måste lära mig dansen innan det blir party med Robert igen. Haha!!

Ursch jag är så sugen på något gott, men man kan ju inte vara så onyttig jämt! Får ta ett päron, blev så sugen på päron på affären förut men nu är jag bara godis sugen :P ovanligt va?! hehe.. Åh imorn ska jag äta en as god mat som jag blev sugen på som jag lagade mycket förut. Går så fort, finns färdig tomatsås med vitlök sen värmer man den och häller i tonfisk och kokar makaroner sen blandar man ihop det med majs, bums så var de klart! Gott och lätt sen billigt oxå :)

Ne nu ska jag ta ett päron sen se klart Allsången sen bege mig bort till solariet och steka lite, haha!!

Puss åh Kram på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback