Sex timmar kvar nu :)

Japps nu är det bara 6 timmar kvar tills statiol bilen rullar ut från södertälje i riktning till HALMSTAD, wiie!!
Är riktigt laddad har varit ute och grillat korv och tagit några kalla :)
Brände precis dom sista skivorna så nu är det bara att pysa iväg till sängs.. ska bli mysigt att krypa ner under duntäcket :) men tomt igen Eco hemma :( hoppas han sover gott på landet, han har ju sin mormor Lena där inatt sen får han vara själv med gammmel mormor och morgar (alltså min mormor och morfar) haha!!

Om jag hinner så skriver jag hej då imorn bitti men tror inte det men man vet aldrig! Annars hörs vi på söndag när jag kommit hem :D

Hej då allihoppa.. Ha de så bra för det ska jag ha, puss åh kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback