Rubriker är jobbiga ibland..

Ja faktist så är dom det, man vet aldrig vad det ska stå där!
Jaha, vad ska man blogga om nu då? Kom precis hem från mamsen, var där och lämnade en film jag lånade för ett tag sen, var förbi Anders oxå på vägen dit och lämnade oxå filmer där. Haha! Men hos mamma satt vi och titta på lite bilder från Addes studenten, Tallin och när dom var i Åbo med syster och Liam. Asså Liam kan charma vem som helst, min lille prins ;) Jahapp, imorn har jag tusen saker att göra känns det som! Måste packa, dammsuga/skura, packa Ecos saker, hämta statiolbilen, tvätta och fixa håret (en timmes prosedur), fixa mackor till resan, sola, ja en hel del kan man säga! Men sen bär det av, wiiiie HALMSTAD, Here We Come :D



Dags att gå och smörja in mig med kylbalsam råkade bränna mig lite idag, klant jag e :P

Puss åh Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback