Precis ätit god mat!

Nu har vi precis ätit mat, blev as gott!! Men fick ont i magen nu :( glömde ta min tablett, var ju mjölk i såsen.. typist!
Hoppas det går över snart! Sis håller på att få Liam att somna så vi kan baka paj som vi köpte, ska bli en blåbärs paj. Mumms fillibaba!! Haha.. Sen blir det spela spel :) Glömde nog nämna att min (bonus) lilebror Alex är här, han kom hit för någon dag sen.. Kul att se honom oxå va ett tag sen! 

Blev lite pömsig nu efter maten men piggnar nog till när vi börjar baka :D

   
  
         

Visst e lille Liam och Saga så sööööta?! Och titta sista bilden på dom två vilken fin tröja Liam har står Jag hjärta moster :P Min lille favorit <3

Nu kom sis ner nu har Liam somnat, dags att börja baka!

Puss åh Kram på er alla
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback