Några frågor:

Har du...
En bästa vän: Ja det har jag, love you <3
Haft ett seriöst förhållande: Yes..
Dejtat en av dina bästa kompisar: hmm njae.
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Japps, det har jag!
Skrikit åt en lärare: Skrikit och skrikit vet jag inte om man kan kalla det :P
Kysst någon och sedan ångrat dig: Jopp har hänt!
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Kan ha hänt när man var ung och dum!
Snusat: Jo, prövat :P
Rökt: Ja, det har hänt.

Vad...
Har du gjort idag: Varit på begravning.. R.I.P Sussie R.I.P <3
Ska du göra imorgon: Har tvättstugan sen bara vara hemma.
Gjorde du igår: Igår var jag bakis sen firade jag mormor som fyllde år!
Står i ditt femte sms: Det här klarar du vännen.. Puss puss
Sa du senast: Käften till min lillebror som försökte göra sig lustig i bilen.
Saknar du just nu: Sussie, vill ha tillbaka henne i livet!

Blandat...
Är du blyg inför det motsatta könet: Väldigt sällan.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 23 år, oj snart 30 Haha..
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Nix, inte denna vecka!
Använder du huvtröjor: Jorå... =)
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Jag vill ha en till tatuering kanske kommer efter sommarn!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Olika..


Det här var lite frågor som jag hittade på sandras blogg.. snodde dom lite :P

Dags att byta om sen gå till affären och köpa mat, ska laga Tacos med Anders!

Puss åh Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback