Home sweet home!

Idag kom jag hem från Tallin, har varit skit roligt! Förutom att man blivit sjuk :( Måste bli frisk till helgen!
Första kvällen på båten så festade vi till det jag och Emma sjön kareoke och Adde sjöng oxå med oss två ggr sen sjöng vi två ggr själva, vi ägde :) Sen var vi på discot, hela familjen Norrman och Ubbe kom och dansade oxå, hehe! Roligt kväll kan man lungt säga :D

Se själva hur vi ägde :P





Lite annat smått och gott från resan :P









Sen dagen efter så gick vi i Tallin, åt lunch! Köpte sprit, syrran fixade sina naglar och Per fick massage..
Köpte lite kläder eller mest syrrans famlj, jag köpte ett par Adidas mjukisar så nu har jag hela Adidas dressen!

Alla var rätt sega den dagen, jag kände mig sjuk! Så på kvällen efter maten när Liam hade somnat så gick jag upp i hytten med honom så vi låg och sov medans dom andra satt i baren.. Liam och jag hade det väldigt skönt när vi båda låg och snarkade :)

Idag när jag kom hem har jag inte gjort så mycket, legat i soffan mest känns som jag har feber och halsen gör det ont och jag hostar som bara den.. Juste åt på Mc donald´s med Linda till middag, gott var det! Och kul att se henne igen efter tre dagar ifrån varandra :P

Ne dags att packa upp väskan kanske så man har det gjort!!

Hörs sen.. Puss åh Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback