Grillfest imorn!

Japp imorn blir det grillfest hemma hos Linda, wiie! Kommer bli skoj :) Berättar mer på söndag hur de var..

Idag har jag sovit ut lite så skönt, känner mig piggare idag! Skönt.. Åkte till skärholmen med Linda och hennes syster, köpte en ny mysdräkt från UCLA as skön. Sen blev den nya taights mina jag äger är trasiga! Sen blev det en jeans skjort/kläning/top som man ska ha till tights och ett brunt skärpt till, jätte söt :)
Efter det så åkte vi och lämna in våra tröjor till Halmstad som vi ska trycka, kommer nog bli as snygga! Thihi..
Sen åkte jag hem och byte om och drog över till Anders som visade sin nya bil, skit fräsh. Bra affär det där ;) Vi tog en sväng till brunnsäng där vi plockade upp Linda för att åka till Maxi där vi köpte chips och dip, sen hyrde vi film och så släppte han oss i brunnsäng. Så vi hämtade Lindas hundar och åkte till Mc Donalds för att äta mat, sen drog vi hem till henne och såg filmerna.. Blev en skräkis (the messenges) läskig kan man lungt säga att den var sen en komedi som var as skum minns ej vad den hette! Så nu är jag hemma igen sitter och gosar med min lille bebis Eco.. funtar på att plocka lite här hemma, resväskan ligger på golvet och kläderna över hela golvet! Kanske lite sent nu men får vara lite tyst, diska och dammsuga kan jag göra imorn på morgonen..

Ne dags att pussa lite med Eco han har varit själv en stund så han behöver närhet nu, han e så go! Hela kvällen igår låg vi och gosade och hela morgonen.. snart har jag två bebisar att gosa med :)  Behöver ju ingen kille nu, haha!!

           
  (Lillebror Casper)                                                         (Storebror Eco)

Visst är mina små älsklingar söta?!

Dags att plocka lite här hemma nu.. slipper jag göra allt imorn! Ska ju ha fin besök imorn natt här :P

Puss och Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback