Allsång!

Ja då har jag precis sätt allsång på skansen.. Har ju blivit som en tradion att sitta bänkad framför det, haha!
Idag så var söta Adam Tensta som gäst, sjöng sin bästa låt. My Cool, men vad gjorde dom på scenen stod och hoppade helatiden. Okej nån gång med det var ju hela tiden, haha lite gulligt ändå :P




Sen så var Veronica Maggio där oxå som gäst, hon har så skön röst! Hon sjöng sin låt måndagsbarn.
Sen hade hon fina kläder på sig i dagen program! Söt i blond oxå =)



Ne nu ska jag göra nåt annat, haha! Shit va mätt jag blev av middagen jag åt.. phu, och ont i magen med. Måste fått i mig något som innehåller mjölk fast jag tyckte jag var noga med att läsa. Lätt hänt! Jaja..

Kanske somna tidigt, ska ju upp typ fem på torsdag åker ju till Halmstad :D

Puss åh Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback